Mindkét sorozat egész jól indult, a Tsuritama egy feltűnően izgulós, magányos srác kalandjait dolgozza fel pár érdekes jellemmel körülvéve, olybá' tűnik, a horgászat rejtelmeit is jobban megismerhetjük majd az anime által.

Sankarea pedig egy nekrofil srác és egy deviáns arisztokrata család lányának kalandjait köti össze, akik akkor futnak össze, mikoris a srác a macskája felélesztésén munkálkodik. Ha a srácnak nem volna cicafülszerű haja és nem volna benne ennyi ecchie utalás, főleg az unokatesó által, nem is panaszkodnék.
 

Szerző: Member

4 komment

Címkék: anime

A bejegyzés trackback címe:

https://anime-critics.blog.hu/api/trackback/id/tr134454737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sagun 2012.04.17. 13:16:24

Ha egy önjelölt anime kritikus ajánl valamit akkor az jó lehet,gondoltam én,amig egy anime és pc játék kritikus blogját meg nem látogattam,hosszan irta melyik animében mi a rossz vagy a jó.
Na most,szerinte a Panty and Stocking jó anime,ha jó akkor nézük meg,alapon neki fogtam,de ennyi agyament baromságot összeszedni,mint ami az animében van ez még egy hozzám hasonló személynek (aki Ace Ventura filmeken edzöd) is sok volt.
Röviden,nem vetem el a megnézésüket,csak óvatosan bánok a mások által ajánlot animékel.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.04.17. 14:21:10

@sagun: Nem is kötelező érvényűek az ajánlásaim, jól írtad, hogy "önjelölt", bár én a hivatalosakban még kevésbé bízom, mert ott befigyel az érdek.

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2012.04.20. 16:01:24

Valóban jónak tűnnek, bár azt furcsállom, hogy pont ezt a kettőt emelted ki a szezonból.

MilanVok 2012.06.16. 18:15:05

Szerintem eddig a legjobb a Ano Natsu de Matteru volt az idén!
süti beállítások módosítása