#43 - Tsuritama

2012.07.02. 21:29

Egy kis kellemes böffentés egy nagy durranás előtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://anime-critics.blog.hu/api/trackback/id/tr584624838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sagun 2012.07.08. 19:18:49

Talán jobb is lessz,ha nem jönn minden héten újabb video,ugyan is az utóbbi idöben a menyiség a minöseg romlásához vezettet.
Az Ikkitousen sorozatok a Frezzing vagy az Akikan kritikáját képes voltam többször is megnézni,de ezt a néhány utolsot már nem tudtad olyan jóra meg csinálni,a kritikus kritikát kapot :)
A sorozat jónak tünik,de mivel a horgászat sehogyan sem tud lekötni ezért passzolom.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.07.09. 05:51:52

@sagun: Próbálkozunk, próbálkozunk. :) Több utalásos poén kell, az biztos. :D

The_Chazz 2012.07.16. 23:52:13

sagun-nak igaza van, lehet jobban át kéne gondolnod a videókat. Régi kritikáidat akkor is megnéztem, ha nem is láttam az animét: egy azért, hogy röhögjek egy jót, kettő azért, mert .7z módjára mondtál sorok között megalapozott és értelmes dolgokat. Legutóbb a Bleach-nél már eléggé felhígult a dolog, de ez talán a sorozatot is tükrözi.
Mellesleg nem tudom, milyen szer hatása alatt nézted ezt a bishounen slice of life-ot (mert az), de egy slukkot nekem is hagyhattál volna belőle. Néha tényleg úgy érzem, hogy te nem is akarsz jó animéket nézni... na jó, ezt azért nem. Csak annyit mondok, hogy attól, hogy a MAL, vagy az AniDb toplistáján van, sokan szeretik =/= sablonos tömegcucc. Nem leszel kevésbé szegény, ha nem csak "nóném kincseket" fogyasztasz.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.07.17. 05:55:10

@The_Chazz: Igen, úgy látom, a Bleach túl sokak tetszését nem nyerte el, mondjuk nem volt könnyű egy neverending shonen-nel valamit is kezdeni. Jópár éve néztem én is napról napra, ezért a végén gondoltam, hogy megérne egy pár szót. :) Viszont nem véletlenül utasítok vissza minden kérést, ami Naruto-ra vagy akármelyik másik 200+ sorozatra vonatkozik, kinek van erre utólag bármi ideje?

Hogy nem néznék jó animéket, azt az utóbbi időben többször megcáfoltam a TOP5-től kezdve, inkább az jellemző, hogy nagy részükből nem készül videó, mert nem nagyon tudnék mit csinálni belőlük poénok lelövése nélkül. Most tényleg egyedül csak a Phi Brain 2-t követem, egyszerűen semmi nem érintett meg a nyári felhozatalból.

The_Chazz 2012.07.17. 17:59:16

Hát Bleach-et meg is értem. Ha már valaki elkezdte nézni, inkább már csakazértis nézi tovább, csak hogy "lássa, mi történik", habár az érdekessége rég alábbhagyott.

Miket néztél még a Phi Brain-en kívül? Amennyire tudom, az is valami shounen... Utóbbi év remekeit láttad? Ez évben még tényleg nem láttam földrengető animét (F/Z-t kivéve), a tavalyiban viszont volt nemegy. Mawaru Penguindrum, Steins;Gate, Ano Hana? Tökéletes bizonyítékai annak, hogy a hype, a grafikai figyelemkurvulás, meg a fanservice elharapódzása ellenére igenis készülnék még jó animék. A szívem sajdul belé, mikor ezekre egy baszást se adsz.

Sacred Seven, ha jól látom? Várom. :3

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.07.17. 18:50:30

@The_Chazz: Eléggé mások felé hajlottam az elmúlt évben, volt szerencsém a Sankareá-hoz (adjunk el egy átlagos slice of life-ot egy jól hangzó ötlettel) vagy a C3-hoz, Blood C-hez. Ez utolsó tényleg nagyon jó a Tsuritama mellett az Usagi Drop és a Kaiji 2 voltak. Viszonylag ritkán állok neki egy idényen belül több animének, mert nincsen időm minden nap animét nézni, illetve a legtöbb valami visual novel adaptációja, amiben suligyerekek vannak szupererővel. :)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.07.17. 18:51:12

@The_Chazz: Érdekes, más is gondolt a Sacred Sevenre, de nem. Ezek szerint nem leplezte le túl jól. :D

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2012.07.20. 14:25:01

@Member: szerintem könnyen kitalálható, hogy a Csillagcsavarhúzó

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2012.07.20. 14:28:40

Amúgy ha más nem, a borzalmas Phi Brain helyett nézd meg szerintem tavalyról a Ben-to-t.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.07.20. 14:58:38

@Kvakond: Miért volna borzalmas? :| Kifejezetten érdekel, hogy mi lesz a vége.

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2012.07.20. 15:02:32

@Member: az első évad vége felé abbahagytam, mert nem bírtam tovább a pazuru pazurut

A szereplők rémesek (főleg idegesítőek), a rejtvények meg vagy túl egyszerűek vagy a nézőnek esélye sincs megfejteni. Az meg hogy nézzem, ahogy valaki rejtvényt fejt csak egy fokkal izgalmasabb, mint az üres falat bámulni.
süti beállítások módosítása