Az új Evangelion filmekről

2012.08.18. 08:41

13522[1].jpgEgy ideje már csak szarimékre pazaroltam a drága időmet, ezért muszáj volt valahogyan feltöltődnöm, erre egy korábbi nagy kedvencet, az NGE új filmjeit éreztem a legalkalmasabbnak.

Ugye az ember elvárja, hogy a felújított grafikán túl más újdonsággal is szolgáljanak, az első film alatt kissé megijedtem, mert az eltérés gyakorta minimális, a kulcsjelenetek szerencsére mind megmaradtak. A második filmnél viszont éppen az a nagy ledöbbentés, hogy alig maradt egyezés a sorozattal, kapunk egy új csajt, Asuka is egészen másként végzi be, az osztálytársakat teljeset a háttérbe teszik, Kaworu is úgy néz ki, teljesen másként kapcsolódik be a történetbe a harmadik filmben, ami novemberben várható. Mindenféleképpen meg fogom nézni.

A bejegyzés trackback címe:

https://anime-critics.blog.hu/api/trackback/id/tr454718416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cickaszem 2012.08.19. 23:30:02

Én nem bocsátom meg ezt az új csajt... Persze, kell az új figura a gyűjtőknek, és hogy a végkifejletbe se rondítson bele idő előtt tragikusan elhalálozik, de ha anno Anno (szellemes, mi?) képes volt nemet mondani a fanservice-ra akkor most miért nem?

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.08.20. 07:55:00

@Cickaszem: A fanservice az Eva gyenge pontja volt világéletében. A sorozat elején OK, poén volt, de néhanapján már erőltetett.
De hát igen, vajon az új csaj tett bármit is a történetez? Meg Asuka akkor most 100%-ig eggyé vált az LCL-lel (mint anno Shinji, ami most egy az egyben hiányzott), vagy egyszerűen csak kipurcant?

Cickaszem 2012.08.20. 08:10:48

Ki biztos nem fog purcanni, hát mire menne az ego és a szuperego az ösztönös indíttatás nélkül?

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.08.20. 09:23:05

@Cickaszem: Én azon filóztam, lehet, hogy lcl lett a kapszulában, az EVA 01 megette és megint a film legvégén felbukkan Shinji mellett.

Kíváncsi leszek rá, hogy elmennek e a Rahxephon-féle pozitivista irányba, vagy megmarad a borongós vég.

Cickaszem 2012.08.20. 09:49:27

,,lcl lett a kapszulában, az EVA 01 megette''
Most az első kép ami eszembe jut hogy az eva01-ben narancssárga űrben Asuka kikap madzsongban Yuitól... simán lehetne egy DVD-extra:D

A vége meg, hát, passz. Én is nagyon kíváncsi vagyok az biztos. Szerintem alternatív befejezést csináltak már, most illene hűen feldolgozni a meglévőt. De, mivel a dolgok már most másfelé kacsintgatnak, erre nem látok sok esélyt, hiába szeretném én. Az elész átdolgozás célját alapul véve arra tippelek hogy boldog véget fog érni, inkább többé mint kevésbé. De azért remélem Annót is engedik még beleszólni.
süti beállítások módosítása