Attakmalac

2012.11.20. 21:32

Ezt meg értelmezze nekem valaki. Én feliratkoztam rá.

Szerző: Member

5 komment

Címkék: Attakmalac

A bejegyzés trackback címe:

https://anime-critics.blog.hu/api/trackback/id/tr604917320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sagun 2012.12.03. 19:25:29

Ez meg mi a szar? na az biztos, hogy nem iratkozom fel, van egy tippem, ez olyas valami kar lenni mint a pamkutya

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.12.03. 19:32:22

@sagun: A pamkutya nem ment át teljesen "híres zenék alapjára megmondom a tutit" blogba?

sagun 2012.12.04. 16:39:41

Hogy ki mibe ment át nem tudom, de video és többi találat alpján nekem pamkutya jutott eszembe.
Ennek az attamalacnak sok értelmét nem látom, ha humorosra akarták csinálni, akkor elrontották.

Kurilla Tamás 2013.01.06. 20:38:18

Tudod mit?! Te rontottad el, hogy megcsináltad a kibaszott blogodat te faszkalap ez az Attakmalac kibaszott jó, arról nem ő tehet, hogy ekkora retardált vagy, hogy nem érted a poénjait. Persze azért mert, az intelligenciád alacsony nem tehet az a gyerek aki ezt csinálja te macskajancsi.
#don'tbeanasshole

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2013.01.06. 21:49:15

@Kurilla Tamás: Egyrészt annyi eszed lehetne, ha a stílusod ilyen alpári, ne a valódi neveden bloggolj, másrészt meg "feliratkoztam rá", azóta is nézem, ennyire nem látod az első szarkazmus mondat után, hogy valami megfogott benne? Szerinted miért raktam ki?
süti beállítások módosítása