needless-volumes-manga.jpg_1024x512

Imádtam, sokáig fordítottam is. Sokan mondták, hogy Gurren Lagann klón, kár, hogy utóbbi jóval később mászott elő a pöcéből, hogy hihetetlen fanbázist építsen ki, a Needless mégis előbb kezdte shonen önparódia pályafutását. Arclight veresége után sok ökörködéssel, időutazással és trollkodással jutottunk el oda, hogy ismét a Simeon legyen a középpontban. De úgy hiszem, a Black Spot elhagyása óta a bullshit generátor túlzásba esett. Jöttek a klónok, egy új teremtéslegenda, random karakterekről derül ki minden (108: Gido???! Ez most komoly?!), teljesen váratlan és random halálok.  Az elejében az tetszett, hogy a baromságot szép lassan adagolták és mindig valami másra borították a bilit, de újonnan már nem is látom a képkockákon, hogy ki kit mit mivel, az EVA utalás jó volt, de csak még jobban összezavarta az így is eléggé kusza kerettörténetet.

Előveszem a Bleach-es megmondó arcomat, Arclight-nak meg kellett volna döglenie már ott az 50. fejezet körül, a Simeon-nak felbomlania és Saten-nek a sunyiságát folytatni, nem még egyszer előhúzni a végigverős dolgot, egyszer már elég volt. Hogy mi lesz a mangával, passz, de a Soul Eaterhez hasonlóan kezdek motivációvesztetté válni.

Szerző: Member

22 komment

Címkék: Needless

A bejegyzés trackback címe:

https://anime-critics.blog.hu/api/trackback/id/tr774987574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2012.12.30. 18:25:34

Whoa, váratlan bejegyzés. A képet a netről szerezted vagy tényleg megvan az első 12 kötet?

Magamat a világ egyik legnagyobb Needless rajongójának tartom, mióta megláttam az anime első részét imádtam, majd a sorozat végével és a manga elkezdésével újra szerelembe estem. A Saint Rose Academy arc és a Bloody Rain arc talán a legjobbak voltak mai napig, de mostanra oda jutottam, hogy ez így nem működik.

A legtöbb dologgal, amit leírtál, egyetértek: az időutazásos arc még kvázi elment, jelentős részben hála a Fifth Wavenek, de ez a City arc. Fokozatosan eltűnt a sorozatból a humor, ment ez a baromság a klónokkal és régi szereplők sokadszori visszahozásával (de unom már Kafkát), az akció egyre inkább káosz és bogarászom, hogy mi történik, a történetet pedig részenként tolják a szakadékba újabb és újabb értelmetlen csavarokkal. Riru? Legyen. Angyalok? Gido? Hagyjuk egymást! Cruz képességétől se szartam téglát.

Minden bizonnyal a 99. fejezet volt, ahol meghalt bennem valami (a második kedvenc szereplőmmel együtt), és minden ami azóta történt csak megerősített benne, hogy ez már nem az a sorozat, amibe beleszerettem. Ez az egykori kedvencem elnyújtott halálhörgése. Ha ez így megy, akkor jobb is ha Kami minél előbb rövidre zárja.

Nem tudom, hogy jobb lett-e volna, ha Arclight meghal a Simeon épületnél, de hogy ami most van az szar, az biztos.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.12.30. 19:01:34

@Kvakond: Pályakezdő közalkalmazott vagyok, honnan lenne meg? :D És pont a te véleményedet vártam. :) Mindennel egyetértek, leszámítva Kafkát, én örültem volna, ha visszatér, idióta elpazarlás volt, hogy rögtön az elején elhullik. Uten más téma, ő uncsi shota.

Én az a fajta ember vagyok, aki nagyon szereti, ha a főgonosz megdöglik (mert általában sablonhegyek, Arclight is) és az egyik emberéből lesz a valódi boss. Beszartam volna, ha Aizen-t Gin kinyírja és jön az új Arc, Slayersben is csak arra vártam, Xelloss mikor mutatja már meg az igazán sötét arcát. De egyszerűen a mangakák ezt nem akarják. :)

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2012.12.30. 19:21:35

@Member: Mondjuk havonta tartasz egy hetet, amikor nem eszel, és abból mangára gyűjtesz :D

Maximálisan egyetértek veled, hogy Saten sokkal jobb és érdekesebb gonosz, mint Arclight. Arclightot minden szereplő isteníti, talán jobban mint ő saját magát, így izgalmas lett volna, ha valami nagyon alibi módon meghal, de hát nem ez lett.

Azért is lepett meg, hogy írtál róla, mert semmilyen releváns fórumon nem tapasztaltam, hogy tömegesen ábrándulnának ki a mangából. Mondjuk már rég hangoztatják, hogy ez a végjáték, és a Needless 2-re vannak ráizgulva.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.12.30. 20:19:19

@Kvakond: A közkedveltebb műveknél vannak, amelyeket a fikázás tart életben, lásd Naruto és Bleach, a Needlesst egyszerűen csak elfelejtették és dobták. Én személy szerint nagy társalgásokat sem olvastam róla.

Szóval lesz Needless 2? Két kérdés? Miről és minek?

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2012.12.31. 03:55:22

@Member: Mikroszkóppal kell keresni, de van a neten egy kisebb közösség, akik szenvedélyesen követik. Kb. ugyanez a néhány ember dolgozik rajta, hogy mindig legyen valaki, aki fordítja.

A vicchez hozzátartozik, hogy Needless 2 előbb volt, mint Needless. Az eredeti sztori, amit a mangaka egy versenyre beadott a mostani Needless után játszódik ha jól emlékszem 20-30-50 évvel? Nagyjából.
Amikor szérializálták, akkor új sztorit talált ki új karakterekkel, de ugyanabban a világban. Ez az általunk ismert Needless.

Mindenesetre valahol valaki azt hallotta, hogy át fogja venni a Needless helyét nem sokkal azután, hogy az véget ért.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.12.31. 07:49:23

@Kvakond: És az komoly mű lesz vagy ugyanez a dilibigyó?

Annyira érdekes, hogy általában az alkotók mennyire ragaszkodnak a világukhoz. Kubo is átmentett karaktereket, a Soul Eater is kapott egy mellékmangát, az Index ha jól tudom 15 éves írója is a Railgunt csinálta teljesen új történet helyett.

sagun 2012.12.31. 12:04:39

Hoppáré! Az index irója 15 éves, valaki komolyabbat képzeltem el, amugy tetszet a sorozat, de az rohadtul irritáló volt, hogy a gonoszok nem nyuvadnak ki, hanem mág csatlakoznak is Touma csapatához.

Álitolag jövőre elkezdik a Railgun 2, de nem hiszem, hogy tudnak újat mutatni.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.12.31. 16:14:35

@sagun: Az is? Én csak az Index III.-ról hallottam, hogy lesz. Az a baj, hogy teljesen fejezetekre bontott, nem halad sehova, se füle, se farka. Mondjuk azon aberráltak közé tartozom, akinek Kuroko szimpatikus. :D

Ronin1337 2013.01.01. 03:12:37

Boldog Újévet Member :D!

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2013.01.01. 18:07:48

én már abba is hagytam vhol, amikor bementek nem tom már kinek az elméjébe, vhol abbahagytad a fordítását. Folytatod azt még vagy nem?
Én inkább animés vagyok, engem akkor is jobban levesz a lábamról az anime mint a manga ha nem eredeti sztori és más a befejezés

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2013.01.01. 18:44:03

@viktor900: Blade múltjában mászkáltak Cruz és Saten, ami jól össze is kuszálódott, ott még sztem egész jó volt, a városnál tört el a dolog.

Hmmm, most megfordult a fejemben, ha már Arclight Istenné vált, Saten lehetne Satan. :D

Mikike94 2013.01.02. 12:22:40

Nekem csak egy kérdésem van: Nem fordítod le a 40-50 fejezetig a mangát. Nem mintha nagyon zavarna csak így teljes lenne, és nem lenne egy lyuk ott :)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2013.01.02. 12:37:59

@Mikike94: Nem valószínű, ezzel az iparággal teljesen felhagytam, éppen eléggé megterhelő a mindennapi élet mellett az Animecritics. :)

sagun 2013.01.02. 21:08:33

@Member: Ha ez aberrációnak számit akkor én is az vagyok :), de miért lenne Kuroko ellenszenves? Amugy meg Misaka fan vagyok.

Ha a 3 évad is ilyen lesz akkor elvesztem az érdklödésem.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2013.01.02. 22:45:18

@sagun: Mert amúgy egy tipikus shoujo ai arisztokrata picsa. :D

A második követhetőbb volt, mint az első, sztem pozitív oldalára változott.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2013.01.31. 21:20:43

@Kvakond: Na, ez az új fordulat viszont tetszett, korábban is jöhetett volna. Bár trollság a köbön.

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2013.02.01. 00:18:58

@Member: hát az én reakcióm megint nem tűr nyomdafestéket. A Gido meg Archlight dolog teljesen asspull, a Saten cuccot meg 50 fejezettel korábban kellett volna eljátszani.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2013.02.01. 06:44:48

@Kvakond: Igen, szerintem is ki kellett volna már régen írni a sztoriból Arclight-ot, mert ezzel minden eddigi csak időhúzásnak tűnik. Meg ugye most kigyúrták, istenné tették a tagot, hogy aztán egy mozdulattal kivégezzék?

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2013.03.12. 23:50:23

Újabb értelmetlen fejezet, újabb asspull-tenger, újra régi szereplők halnak meg felháborító módokon.

Esküszöm már csak dühít a manga. Hol vannak az olyan zseniális arc-ok, mint a Saint Rose Academy vagy a Bloody rain?!

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2013.03.13. 06:02:45

@Kvakond: Egyetértek, zseniálisan rettenetes. Engem már pusztán a tény dühít, hogy Saten Archlight, hagyjuk már. Azt hiszi a mangaka, hogy a randomság önmagában vicces? Mert már inkább gore-ba ment át.

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2013.03.13. 09:43:53

@Member: Igen. Másról sem szól fejezetek óta csak a szereplők önigazoló magyarázkodásáról (5 fejezet alatt akarják lezárni 100-110 fejezet összes megválaszolatlan kérdését?) meg a goreról. A humor teljességgel eltűnt, pedig pont a kettő balansza tetté azzá a szériát ami.
süti beállítások módosítása